psychotica

Direktlänk till inlägg 2 maj 2015

it will be awsome!

Av Lollo - 2 maj 2015 21:37

Hur ska man börja.. "kära läsare" eller något annat smörigt? nja tror inte det. ni vet när man har en sån där dag när du får nog, bara helt nog av allting och tänker "nu jävlar händer det"? känslan när du bestämt dig för att förändra dig själv, det kan vara allt från att sluta härma andra, till att gå upp och ner i vikt. det kan vara exakt vad som helst! Den känslan slog mig igår, jag kände att nu var det nog, jag vill inte behöva dra in magen varje dag, jag vill att min pojkvän ska se mig och tänka wow! vilken tjej jag fick (även om han älskar mig för den jag är osv osv). Och innan någon börjar hata så nej jag ser inte mig själv som smällfet, men jag är inte nöjd med den kropp jag har och som jag själv har skapat så nu tänker jag göra något åt den! BE STRONG YOU CAN DO WHAT EVER YOU WANT


jag ser framemot en ny resa, det kommer bli grymt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 5 maj 2015 23:42


  Lååång dag mina vänner! Men drog till stan för att köra en vän till stenhagen och hämta lite kläder, trodde bilen skulle total kollapsa där ett tag Men den höll ;) påvägen hem var det snutar seriöst öööverallt, men slank undan dom.det slutade med...

Av Lollo - 5 maj 2015 02:37


Hejsan hoppsan alla rosa elefanter :D Hoppas alla mår super bra idag som jag gör iiih! okej lite hög kanske, men fan gör det när man är glad :D Har fan gjort en maaassa idag! har städat lägenheten, lagat mat, duschat, promenerat i regn med vovven, so...

Av Lollo - 3 maj 2015 21:51

Haha vet ni vad allihop? Dom säger ju att har du en gång känt lukten av weed så glömmer du den aldrig, det är ju trots allt en ganska säregen doft, och ikväll på sista promenaden med hunden så stannar jag upp, sniffar i luften och mycket riktigt så ä...

Presentation


With strength you can do everything! This is my journey through fatness and pain to happiness and self confidence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards