psychotica

Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Lollo - 5 maj 2015 23:42


Lååång dag mina vänner! Men drog till stan för att köra en vän till stenhagen och hämta lite kläder, trodde bilen skulle total kollapsa där ett tag Men den höll ;) påvägen hem var det snutar seriöst öööverallt, men slank undan dom.det slutade med att jag fick en Jacka, 3 par gardiner och 2 kuddfodral! Superbra ju! Fick även mejl om att min ecigg kommer om 1-2 dagar! Hoppas imorgon! Skulle bli så lycklig då!

just nu har jag krupit ner i sängen och känner mig sådär rosa elefant igen, jävla härligt Blev frågad om födelsedags fest men fan så jobbar man såklart! Jävla piss! Men blir bättre när man ser lönen ;) hoppas på att killen kommer hem snart så vi kan mysa lite (a)


så jag säger godnatt på er alla nu och så hörs vi imon ;) 


 

Av Lollo - 5 maj 2015 02:37

Hejsan hoppsan alla rosa elefanter :D Hoppas alla mår super bra idag som jag gör iiih! 
okej lite hög kanske, men fan gör det när man är glad :D 

Har fan gjort en maaassa idag! har städat lägenheten, lagat mat, duschat, promenerat i regn med vovven, som iof hatar regn men ändå :D woppwopp Sen har jag beställt saker också, mysiga saker. 
1 tunnel 26 mm till örat 
2 spiraler till läppen min 
en zebra kula till tungan, zääääbraaa 
och sen en uunderbar clicker smycke till näsan när den har läkt klart <3333 
och även en snyggigt armband till mig :D 

wopp lycklig ikväll! pöss på er alla underbara fina människor <3

PS! min underbara fantastiska älskade hund ligger just nu i detta ögonblick och snarkar brevid mig, kan lyckan bli högre än nu <3<3<3

 

 

Presentation


With strength you can do everything! This is my journey through fatness and pain to happiness and self confidence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards