psychotica

Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Fartfylld resa och dessa elefanter

Av Lollo - 5 maj 2015 23:42


Lååång dag mina vänner! Men drog till stan för att köra en vän till stenhagen och hämta lite kläder, trodde bilen skulle total kollapsa där ett tag Men den höll ;) påvägen hem var det snutar seriöst öööverallt, men slank undan dom.det slutade med att jag fick en Jacka, 3 par gardiner och 2 kuddfodral! Superbra ju! Fick även mejl om att min ecigg kommer om 1-2 dagar! Hoppas imorgon! Skulle bli så lycklig då!

just nu har jag krupit ner i sängen och känner mig sådär rosa elefant igen, jävla härligt Blev frågad om födelsedags fest men fan så jobbar man såklart! Jävla piss! Men blir bättre när man ser lönen ;) hoppas på att killen kommer hem snart så vi kan mysa lite (a)


så jag säger godnatt på er alla nu och så hörs vi imon ;) 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 5 maj 2015 02:37


Hejsan hoppsan alla rosa elefanter :D Hoppas alla mår super bra idag som jag gör iiih! okej lite hög kanske, men fan gör det när man är glad :D Har fan gjort en maaassa idag! har städat lägenheten, lagat mat, duschat, promenerat i regn med vovven, so...

Av Lollo - 3 maj 2015 21:51

Haha vet ni vad allihop? Dom säger ju att har du en gång känt lukten av weed så glömmer du den aldrig, det är ju trots allt en ganska säregen doft, och ikväll på sista promenaden med hunden så stannar jag upp, sniffar i luften och mycket riktigt så ä...

Av Lollo - 2 maj 2015 21:37

Hur ska man börja.. "kära läsare" eller något annat smörigt? nja tror inte det. ni vet när man har en sån där dag när du får nog, bara helt nog av allting och tänker "nu jävlar händer det"? känslan när du bestämt dig för att förändra dig själv, det k...

Presentation


With strength you can do everything! This is my journey through fatness and pain to happiness and self confidence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards