psychotica

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Lollo - 3 maj 2015 21:51

Haha vet ni vad allihop? Dom säger ju att har du en gång känt lukten av weed så glömmer du den aldrig, det är ju trots allt en ganska säregen doft, och ikväll på sista promenaden med hunden så stannar jag upp, sniffar i luften och mycket riktigt så är den där doften där, tittar upp och tre killar står på balkongen och bolmar, undra vilka dom skyldiga är haha ;) Idag har varit en riktigt seg dag! 7 timmars jobb, hem och ordna lägenheten och ta hand om hunden, nu ska jag snart krypa ner i sängen och slappna av heeeelt! 
Känns lite tråkigt att jag kommer jobba så många helger denna månad, vill ut och festa nu när sommarn snart är här! men det kommer det kommer.

Ikväll får ni några bilder av mig också, bara för att jag är så snäll liksom.. Imorgon ska jag städa, förhoppningsvis gå långa soliga promenader och ligga och glassa i solen! Hoppas!!   


       

Presentation


With strength you can do everything! This is my journey through fatness and pain to happiness and self confidence

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards